Štai maža PASLAPTIS:

Jūs parduodate ne produktą ar paslaugą, JŪS parduodate TROŠKIMUS, SVAJONES ir ĮKVĖPIMĄ

Kas nusako, ką reprezentuoja jūsų prekės ženklas? Tai jūsų auditorija, ne jūs! Tačiau jūs galite formuoti kaip suvokiamas jūsų prekės ženklas. Ir aš esu čia tam, kad parodyčiau jums, kaip derinant psichologiją, strategiją ir dizainą, tai padaryti. Nors šioje vietoje mes dirbame su auditorijos emocija, už to slypi tvirta mokslinė bazė. Pasitelkę psichologiją, galime pasiekti jūsų klientų pasąmonę ir sukurti gilų emocinį ryšį su jais. Tikslas? Kad žmonės jaustųsi lyg:

"Šis prekės ženklas kažkuo mane traukia, nors tiksliai negaliu pasakyti kuo!”

1
Sveiki, mano vardas Giedrė. Dirbdama paskutinėje samdomoje - komunikacijos projektų vadovės - pozicijoje, jaučiausi iš dalies gerai. Dirbau mėgiamą darbą, tačiau ilgalaikėje perspektyvoje neįsivaizdavau savęs nuoširdžiai dirbant dėl kažkieno kito tikslų, ypač jei tai neatitnka mano vertybių. Žinojau, jog noriu PANAUDOTI SAVO GEBĖJIMUS, kuriant didelę PRIDĖTINĘ VERTĘ ir PADĖTI ŽMONĖMS ĮGYVENTINTI JŲ SVAJONES IR TIKSLUS. Per 10+ metų patirtes dizaino srityje, bei penkerių metų savo pirmojo verslo kūrimo ir auginimo, bei darbo patirties komunikacijos ir rinkodaros srityje supratau, kad ši kryptis mane žavi, tačiau... Jaučiau, kad tai ką dariau tuomet dar nebuvo TAI. Nes TAI turi būti kažkas daugiau, kažkas unikalaus ir inovatyvaus. Kažkas, kas suteiktų didelę vertę jums, bei padėtų augti ir auginti veiklas bei verslus jums ir man pačiai.

Tad padariau šuolį savo mąstyme. Perėmiau kontrolę į savo rankas ir pradėjau sąmoningai kurti savo asmeninį prekės ženklą ir jo įvaizdį. Sukūriau sistemą, kuri atskleidžia jūsų autentišką prekės ženklo identitetą bei jo komunkacijos būdus, bei ĮRANKIUS, KURIE YRA RAKTAS į gilaus emocinio ryšio ir lojalumo su jūsų tiksline auditorija kūrimą. bei, žinoma - PARDAVIMŲ AUGIMĄ. Sveiki atvykę į Omen Studios - erdvę, kur vyksta transformuojančios patirtys ir “AHA” momentai! Per partnerystę, pagrįstą sąžiningumu ir profesionalumu. Esu čia tam, kad padėčiau jums sukurti jūsų PREKĖS ŽENKLO IDENTITETĄ, kuris atlaikytų laiko išbandymus, nuoširdžiai rezonuotų su jūsų tiksline auditorija ir GARANTUOTŲ JŪSŲ, IR JŪSŲ VEIKLOS/VERSLO SĖKMĘ.


Giedrė Jurgelevičienė
Prekės ženklo ir vizualinio identiteto dizainerė, kūrybos vadovė bei Omen Studos įkūrėja
Į viršų